SESJA „EMERGENCY”

TEMAT NIECIERPIĄCY ZWŁOKI

Cześć,

nazywam się Aneta Świetlicka, zapraszam Cię na Sesję „Emergency”.

Który obszar dotyczy Ciebie?

  1. Jest temat, który nie daje Ci spokoju, sprawia, że frustracja Ci rośnie, nie widzisz wyjścia, pojawiają się złe emocje, na przykład złość czy strach?
  2. Stoisz przed ważną dla Ciebie decyzją, jednak czym dłużej o niej myślisz, tym bardziej nie wiesz co powinieneś zrobić?
  3. Chcesz na chwilę „zatrzymać się w biegu” i przeanalizować swoje działania, aby mieć pewność, że działasz dobrze lub zweryfikować swoje działania, aby być bardziej skutecznym w relacji ze swoim środowiskiem biznesowym.

Co jest najczęściej tematem Sesji „Emergency”:

  • Frustracja wynikająca z uczestnictwa w spotkaniach z innym managementem – jak zarządzić komunikacją podczas spotkania.
  • Niepewna sytuacja w firmie – jak zadbać w niej o siebie.
  • Frustracja/niezrozumienie w relacji z dyrektorem/prezesem – jak realizować swoje cele w relacji z „szefem”.
  • Nieskuteczny zespół w obliczu dużych oczekiwań – jaki pierwszy krok wykonać, aby rozwijać zespół.
  • Konflikt w Twoim zespole na linii pracownik – pracownik/lider-lider – co zrobić, gdy dochodzi do przekroczenia granic w komunikacji, które wpływają na mniejszą skuteczność osób skonfliktowanych.
  • Konflikt na linii Ty – inna osoba w firmie
  • Brak balansu w życiu, pomimo chęci.
  • ..i wiele innych.

Plan Sesji „Emergency”?

  1. Zrozumienie tematu, źródeł i przyczyn powodujących wyzwania, z którymi przyszedł klient oraz intencji innych ludzi, będących z nim w tej sytuacji.
  2. Zmiana perspektywy i przyjrzenie się sytuacji z różnych punktów widzenia.
  3. Stworzenie planu działania, z uzwzględnieniem pierwszego kluczowego kroku.

 

Po zakupie sesji wyślę Ci propozycję dwóch terminów.

Do zobaczenia!

Wybierz swój termin

maj 2024
pon. wt. śr. czw. pt. sob. niedz.
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

zasady współpracy

Coach pracuje zgodnie z zasadami kodeksu etycznego ICF, oraz wykorzystuje w swojej pracy kompetencje ICF, oferując tym samym najwyższy poziom profesjonalizmu swoich usług.

Kodeks etyczny ICF ( International Coach Federation ) mówiący m. in. o zasadzie poufności

https://icf.org.pl/kodeks-etyczny/

Zakres kompetencji coacha akredytowanego przez ICF.

https://icf.org.pl/kompetencje/

Światowy poziom coachingu oparty o międzynarodowe standardy i Kodeks Etyczny International Coaching Federation.PCC (Professional Certified Coach) – Coach posiadający akredytację PCC ICF jest doświadczonym profesjonalistą potrafiącym prowadzić coaching transformacyjny ( w odróżnieniu od coachingu transakcyjnego prowadzonego na poziomie ACC ICF). Osoba aplikująca po tę akredytację powinna zdobyć edukację zawodową w programie szkoleniowym, którego zawartość merytoryczna zgodna jest ze standardami i Kodeksem Etycznym ICF Global (minimum 125h edukacyjnych, 7h mentor coachingu grupowego, 3h mentor coachingu indywidualnego), a także posiadać udokumentowaną praktykę coachingową w wymiarze minimum 500h.

Ponadto klient, jak i coach mają świadomość, że:

Coaching nie jest zastępstwem psychoterapii lub innej formy terapii. W przypadku, kiedy klient czuje potrzebę psychoterapii, jest to jego/jej odpowiedzialnością znalezienie licencjonowanego terapeuty.

Klient rozumie, że jest odpowiedzialny/a za swoje własne decyzje, działania i rezultaty. Na prośbę klienta, coach może udzielać rad lub sugerować rozwiązania, jednakże jest ostateczną decyzją klienta podejmowanie najlepszego dla niego/niej działania.

Spotkania, rozmowy, wymiana informacji w czasie sesji coachingowych jest całkowicie poufna. Coach nie dzieli się żadnymi informacjami i danymi klienta z osobami trzecimi. Poufność ze strony klienta nie obowiązuje i może on/ona dzielić się informacjami uzyskanymi w czasie sesji z osobami trzecimi.

Spotkania mają miejsce on - line przez Google Meet, rozmowy nie są nagrywane. Klient otrzyma zaproszenie na spotkanie z linkiem, na wskazany przez siebie adres e-mail.