Jak zarządzać motywacją i efektywnością

w czasach szybkich zmian?

Twoja firma jest w procesie ciągłych zmian lub Warunki zewnętrzne źle wpływają na wyniki zespołuW zespole pojawia się:
  • brak akceptacji dla zmian i opór w ich wdrażaniu,
  • problemy komunikacyjne,
  • spadek zaangażowania, spadek motywacji i pojawiający się stres,
  • rotacja pracowników.
  • Znajdź sposób na to jak ukierunkować swoich ludzi na działanie w trudnych czasach – niepokoju i niepewności.

    Czy wiecie, że zarabiamy mniej, kiedy się stresujemy?
    Nie zarabiamy też, gdy ciężko pracujemy!
    Zarabiamy najwięcej w stanie FLOW, czyli stanie podwyższonej kreatywności, gdy myślimy lateralnie, poprzez pracę koncepcyjną.

    Czym jest WARSZTAT - Jak zarządzać motywacją i efektywnością?

    To warsztat, który ma przypomnieć Twojemu zespołowi, że zmiany są nieodłączną częścią każdej firmy, ale też życia i to od nas zależy, jak do nich podejdziemy. Czy zobaczymy w nich ryzyko, czy szansę biznesową. 

    Narzędzia w nim wykorzystane mają wskazać Twojemu zespołowi sposób postępowania, ale też zbudować w nim dojrzałą postawę, gdy firma wchodzi w proces zmian, wynikających z warunków ekonomicznych lub nowej wizji i strategii firmy. 

    Program szkolenia

    Stan "FLOW" i jego wpływ na skuteczność w pracy

    Odkryjecie, że każdy z Nas osiąga w pewnych momentach życia (również w pracy) - stan "FLOW", w którym jesteśmy odprężeni, a nasz mózg jest ponadprzeciętnie kreatywny i otwarty na szukanie rozwiązań w trudnych momentach.
    To właśnie w tym stanie dzięki nam firma zarabia więcej, gdyż pracujemy twórczo i koncepcyjnie. Szukamy nieoczywistych rozwiązań. Poznacie 4 przesłanki niezbędne do osiągnięcia powyższego stanu.

    Fale mózgowe, neuroprzekaźniki i ich wpływ na naszą pracę

    Odkryjecie jaką rolę w Waszej pracy odgrywają fale mózgowe oraz naturalnie produkowane przez Was neuroprzekaźniki tj. endorfiny i kortyzol - hormon stresu. Co dzieje się z Waszą kreatywnością i chęcią wchodzenia w proces zmian, gdy pojawia się każdy z nich.
    Zrozumiecie kiedy nie powinniście podejmować kluczowych decyzji, komunikować się z ludźmi, klientami, a kiedy tak, bo przyniesie to pożądany efekt.

    Kryzys - jak działa nasz mózg w pierwszej kolejności

    Odkryjecie, że istnieją dwa sposoby myślenia i każdy ma inny wpływ na podejmowane przez Was decyzje i chęć wchodzenia w proces zmian - myślenie linearne oraz myślenia lateralne. Pierwsze skupia się na tym, co zrobić, aby nie stracić, a drugie co zrobić, aby zyskać. Pierwsze dokonuje analitycznej oceny, a drugie szuka kompleksowych rozwiązań.
    Dowiecie się jak je wykorzystać w czasie trudnych decyzji i szybkich zmian.

    Zmiana i kryzys, jako szansa biznesowa

    Dowiecie się:
  • Jak racjonalnie podchodzić do zmian i trudnych decyzji biznesowych, uwolnić głowę od zmartwień i pracować efektywniej.
  • Co mówić sobie, aby trzeźwo myśleć.
  • Co konkretnie mówić do swojego zespołu, aby ten miał siłę do działania i wchodzenia w proces zmian.
  • Jak budować w ludziach świadomość, że po kryzysach przychodzi dzień i warto być na to gotowym.
  • Logistyka warsztatu

    ⭘ Ustalamy dogodny termin.

    ⭘  Klient wybiera sposób i miejsce prowadzenia zajęć: online lub stacjonarnie (stacjonarnie zapewnia miejsce dla warsztatów).

    ⭘ Warsztat prowadzony jest w formie jednodniowej (stacjonarnie) lub dwudniowej (online) – lącznie 8 h.

    ⭘ Po miesiącu odbywa się tzw. „dogrywka” w formie online, z uzgodnionym z uczestnikami terminie – 1 h.

    ⭘ Wielkość grup – do 15 osób.

    Zobacz co piszą o nas nasi klienci

    Zapraszamy Cię do wymagających warsztatów, które wniosą Twój zespół na wyższy poziom - po warsztatach zła koniunktura, problemy i zmiany, staną się SZANSĄ, nie zagrożeniem 🙂