kolorowy zespół

Warsztaty i szkolenia są częścią strategii Twojej firmy. Twoim celem jest rozwój i integracja zespołów i firmy.

Chcesz zbudować w innych dojrzałą postawę biznesową, opartą o skuteczną komunikację, zaufanie, zrozumienie oraz świadomość wspólnego celu.

Pracujecie hybrydowo i potrzebujesz wzmocnić komunikację oraz zwiększyć zaangażowanie w zespole, aby jeszcze efektywniej realizował cele biznesowe.

Jeżeli jeden z tych celów jest Twój, to narzędziem jakim jest MODEL KOLORÓW wg. preferencji C.G. Junga to prawdziwe MUST HAVE!

Tak mówią dyrektorzy i menedżerowie, ale też całe zespoły po warsztatach 🙂

Czym jest KOLOROWY ZESPÓŁ?

KOLOROWY ZESPÓŁ to połączenie świetnej zabawy nastawionej na integrację, z dużą dawką wiedzy merytorycznej o 4 różnych stylach funkcjonowania ludzi. Warsztat pokazuje, że nasz sposób myślenia i działania ukryty jest w kolorach.

Uczestnicy poznają swoje energie kolorystyczne oraz poznają style funkcjonowania innych osób w zespole, czego efektem mam być lepsza komunikacja w drodze do wspólnego celu, jakim jest wynik!

Energia ludzi ukryta w kolorach

Czy wiesz, że możesz mieć problem z wypracowaniem skutecznej komunikacji w zespole, jeżeli Twoi współpracownicy nie zrozumieją, że ludzie różnią się od siebie - każdy inaczej myśli, działa i potrzebuje innego sposobu komunikacji potrzebuje. Co ciekawe, co innego go napędza do działania. Wiedziałeś o tym?

Chcesz dowiedzieć się więcej o energiach kolorystycznych?

Program warsztatów

Percepcja

Percepcja - czym jest i jaki ma wpływ na postrzeganie świata, w tym na cele, które stawia przed nami organizacja.

Energie kolorystyczne w teorii

4 energie kolorystyczne - czerwona, żółta, zielona i niebieska, jako klucz do zrozumienia różnorodności w zespole i podnoszenia skuteczności działań.

Energie kolorystyczne w praktyce

4 energie kolorystyczne - uczestnicy poznają swoje energie kolorystyczne oraz energie kolorystyczne swoich współpracowników - czeka ich psychozabawa 🙂

Preferencje psychologiczne wg. C.G Junga

Preferencje psychologiczne wg. C.G Junga - ekstrawersja/introwersja, myślenie/uczucia, doznania/intuicja. Na bazie zrozumienia preferencji psychologicznych uczestnicy nauczą się rozpoznawać energie kolorystyczne u innych osób.

Skuteczna komunikacja

Skuteczna komunikacja z energiami kolorystycznymi - jak komunikować się i budować relację z energią czerwoną, żółtą, zieloną i niebieską, aby razem szybciej osiągać cele.

Motywatory do działania oraz wartości

Kluczowe motywatory - tzw. "core motivation" energii czerwonej, żółtej, zielonej i niebieskiej, czyli co napędza poszczególnych ludzi do działania. Moduł jest również nastawiony na zrozumienie wartości i motywacji każdej grupy pokoleniowej.

Gra coachingowa - cele po warsztacie

Uczestnicy określą swoje cele rozwojowe, używając do tego energii kolorystycznych. Określą które energie kolorystyczne chcą w sobie rozwijać, co może im to dać oraz wnieść do działania zespołu i firmy.

Logistyka warsztatu

⭘ Ustalamy dogodny termin.

⭘ Warsztat prowadzony jest w formie jednodniowej, w miejscu wyznaczonym i przygotowanym przez klienta –  lącznie 8 h.

⭘ Wielkość grup – do 25 osób na 1 trenera. 

Organizujemy również duże eventy oparte o MODEL KOLORÓW - do 200 osób, na przykład podczas integracji całej firmy!

Zobacz co piszą o nas nasi klienci 🙂

Zapraszamy Was do fantastycznej zabawy, podczas której zrozumiecie, jak duży macie wpływ na to, że ludzie będą chcieli pracować dla Waszej firmy, ale też dla Was 🙂